Από σήμερα και στο εξής ενημέρωση για τοπικά θέματα από την σελίδα http://logospoliti.blogspot.com/

Σε αυτή την σελίδα θα μπαίνουν μόνο αγγελίες και θέματα σχετικά.

Πολύ ενημέρωση τοπική και όχι μόνο στην σελίδα...
http://logospoliti.blogspot.com/


Ευχαριστούμε πολύ.

whos.amung.us

Δευτέρα 20 Απριλίου 2009

Υπήρξε σοβαρός λόγος παραίτησης του Ευαγγ. Καρλοβασίτη!


Αυτό που μου έκανε εντύπωση κατά την συνάντηση - επίσκεψη του Βαγγέλη Καρλοβασίτη ανήμερα της Λαμπρής, είναι ο λόγος παραίτησης από το αξίωμα του Αντιδημάρχου, αλλά και ο τρόπος που αντικαταστάθηκε. Κατά την δική του εκδοχή ο λόγος πράγματι ήταν πολύ σοβαρός, απλά εμείς επιλέγουμε να μην το δημοσιοποιήσουμε αν πρώτα δεν μου δώσει το ΟΚ ο πρώην αντιδήμαρχος.

Ο τρόπος αντικατάστασης βέβαια ήταν πράγματι λίγο άκομψος από την πλευρά του Δημάρχου, αφού όπως λέει ο Ευάγγελος μετά από μια συζήτηση με διαφωνίες που είχαν...ξαφνικά έμαθε από δημοσιογράφο ότι αντικαταστάθηκε!!!

"Εγώ είχα μια κουβέντα μαζί του (με τον Πετρούσκα) που του είχα πει πως έτσι εγώ δεν μπορώ να συνεχίσω και χωρίς να υπάρχει τίποτα επίσημο, πόσο δε γραπτή παραίτηση, την Δευτέρα εκείνη με πήρε ο τάδε δημοσιογράφος και μου ζήτησε δηλώσεις για την παραίτησή μου. Τρελάθηκα! Τότε κατάλαβα πως ο δήμαρχος περίμενε την αφορμή".


Γαρυφάλλου Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου